Budincă de chia

Budincă de chia

  Seminţele de chia conţin: de 5 ori mai mult calciu decât laptele, de 3 ori mai mulţi antioxidanţi decât afinele, de 3 ori mai mult fier decât spanacul, de 2 ori mai multe proteine decât orice alte boabe, seminţe sau nu şi de 2 ori mai mult potasiu decât o banană.

Ingrediente:

– 250ml lapte vegetal;

– 4 linguri seminţe de chia;

– miere după gust;

– fructe pentru servire.

 

Mod de preparare:

1.Seminţele de chia se amestecă cu laptele şi mierea.

2.Seminţele de chia se lasă peste noapte în frigider, pentru ca acestea să se hidrateze.

3.Scoateţi bolul din frigider, repartizaţi compoziţia în 2 pahare şi serviţi cu fructe proaspete, tăiate bucăţi.

Poftă Bună!

Autor Robert Bădică


2 thoughts on “Budincă de chia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.