Accidentally Engaged(2016)-recenzie film

Gen: Romance

Durată: 86 min

Directori: Letia Clouston

Scenarişti: Jake Helgren, Elizabeth Snoderly

Prăjituri: 49/100

Notă IMDB: 6,1

Era şi timpul să urmăresc o comedie romantică care să mă binedispună. Filmul are sarea şi piperul: o arată  pe Clarissa Byers (Lexi Giovagnoli) care a terminat facultatea în comunicaţii şi îşi dă seama că doreşte să devină, de fapt, o actriţă. Unde anume să meargă pentru a-şi îndeplini visele? La Hollywood. Trebuie să urmeze drumul mai lung şi va participa la audiţie după audiţie pentru a se face cunoscută. Îşi găseşte de lucru într-o cafenea pentru a-şi plăti apartamentul. După multe încercări este acceptată să joace  rolul unei chelneriţe, dar are ghinion şi varsă cafeaua pe pantalonii actorului principal, Chas Hunter(Brant Daugherty). Va fi concediată.

film-1

Agenta sa îi spune să fie fără de grijă pentru că va mai avea audiţii şi săptămâna următoare, dar că, până atunci, ar trebui să se relaxeze. Clarissa îl reîntâlneşte pe Chas şi îi spune ceea ce crede despre el, că datorită lui ea a fost concediată, dar acestuia nu pare să îi pese. Ea va pleca la nunta unei prietene în oraşul natal. Acolo prietenii o întreabă despre cele ce se petrec la Hollywood, despre rolurile sale, cum este să joci alături un actor atât de faimos precum Chas. Mai mult, una dintre dominşoarele de onoare îi arată o fotografie care apăruse pe internet în care Chas săruta o tânără ce semăna cu Clarissa. Eroina noastră va prefera să mintă, zicând că este într-o relaţie cu Chas, decât să le spună tuturor că a fost dată afară. Lucrurile nu rămân, însă secrete pentru că prietenele ei postează pe site-urile de socializare cele auzite. Aşa se face că Chas va veni să îi ceară ajutorul ca, pentru câteva zile să se prefacă că sunt într-o relaţie pentru a acoperi situaţia în care se află adevărata lui iubită. Filmul e presărat pe ici şi pe colo cu scene de umor care ţin captiv privitorul. Sper că are să vă placă!

Vizionare plăcută!!!

Autor Crina Stanciu

One thought on “Accidentally Engaged(2016)-recenzie film