Măști și secrete de Corina Cîndea-fragment

  Măști și secrete de Corina Cîndea-fragment

Revista Rânduri cu dichis by Literatură pe tocuri.Nr.2.Decembrie 2016

 „Măști și secrete”  –  Deși conștientă de riscurile la care se expune, Brittany Cavannougheste iremediabil atrasă de aura întunecată și plină de mister pe care o emană Maddox Wright. Și, exact ca un fluture atras de flacăra unei lumânări, riscă să se ardă.

Trădată de persoanele la care se aștepta mai puțin să o facă, descoperă că toată lumea poartă o mască și ascunde secrete. Va ajunge să poarte ea însăși o mască și își va îngropa secretele cât mai adânc în suflet. Un roman de dragoste care te va ține cu sufletul la gură, așteptând să descoperi fiecare secret în parte.

Privirea îmi este atrasă ca un magnet de personajul întunecat. Totul este negru la el. Motorul imens pe care șade atât de relaxat, hainele de piele, mănușile, cizmele, casca. Chiar și vizorul acesteia este fumuriu, ascunzând privirilor chipul pe care ceva inexplicabil mă face să îmi doresc să îl zăresc.

La fel de inexplicabil ca și tremurul interior pe care îl simt, de parcă întregul meu corp rezonează cu sunetul motorului. Sunt ușurată că am o carte în mâini, căci altfel sunt sigură că oricine mi-ar putea observa tremurul lor și înghit în sec atunci când am nevoie de toată concentrarea mea să mă opun tentației de a mă îndrepta spre cei doi.

Ca și cum ar simți privirea mea pe el, necunoscutul își întoarce brusc capul spre mine și… uit să mai respir. Deși nu pot să văd nimic din chipul lui, îi simt privirea. O simt efectiv cum mă măsoară, lăsând urme fierbinți pe piele și strâng cartea la pieptul meu într-un gest inutil căci, cu siguranță, nu mă poate proteja nici de necunoscut, nici de ceea ce simt.

E prima oară când stăm în picioare unul lângă celălalt, dar am avut dreptate. Este înalt, iar eu îi ajung doar până la umăr, însă nu își coboară decât ochii ca să mă privească.

Fir-ar să fie, eu sunt la un pas de leșin de câte ori îl văd, iar el… ridică doar o sprânceană!

— Maddox, nu te uita la mine de sus că-mi iau o scară și tot ajung să te plesnesc!

Mă simt atrasă de el și, totodată, vreau să fug. (…) E ca și cum suntem… în contratimp! Când devin eu mai îndrăzneață, bate el în retragere și invers. Mi-a spus să stau departe de el, dar nu își ascultă propriul sfat. Ne atragem și ne respingem în același timp.

Gândul că s-ar putea să nu o mai văd niciodată mă sperie la fel de mult ca și ceea ce simt. Oricât de mult am încercat să o îndepărtez de mine, Brittany a reușit să mi se strecoare în suflet mai mult decât oricine altcineva și, totuși, am alungat-o.

M-am temut să nu o rănesc prin felul meu distant de a fi și am fost terorizat de gândul ca vechea poveste să nu se repete, dar nicio clipă nu mi-am imaginat că ea va fi cea care va reuși să mă distrugă pe mine.

Mi-am pus pe chip o mască care să ascundă tot ceea ce simt, toată furtuna mea interioară. O mască, așa cum obișnuia să poarte și Maddox. Ca tatuajul lui.

Autor Corina Cîndea

Cartea poate fi achiziţionată de pe Librex.ro

masti-si-secrete-de-corina-cindea

One thought on “Măști și secrete de Corina Cîndea-fragment

Leave a Reply

