ALME

ALME

Autor Maria Savu Ioniţă

Revista Rânduri cu dichis by Literatură pe tocuri Nr.2 Decembrie 2016

Îmi săruți tălpile precum sărutul aprins al țărânei

Ce urcă în mine prin ghirlandele chackre

Tu nu-mi vrei gura iubite ci mâinile caznei

Așa spui tu, acolo e lumea mângâierilor sacrealma

 

Oare de ce freamătă buze înnebunind firul de păr

Când sânii își așteaptă tributul stingheri

Mătasea-i nimic, îmi șoptești, pe lângă firul de păr

Și să tac îmi șoptești că trezesc îngeri.

 

Tu nu-mi dorești trupul fierbinte ci ochii și tâmplă

Mai fierbinte-i privirea mustind a dorință

De ce-mi spui mereu c-aşa se întâmplă

Când iubești; când știe deja asta ființă.

 

Mă uit la tine cum mă sorbi și-ți privesc mâinile

Și nu-mi văd chipul la tine în palmă

Doar sufletul și-o dragoste-înaltă, tămăduirile

Nemuritoarea-mi formă, diamant, almă.

 

Dragostea ta e cât un bob de rouă

Ce ține-n el văzduhul, virtuțile celeste

Nu-i nevoie de aripi, cerșim clipe, două

Idolatră iubire ai zămislit două daruri terestre.

Autor Maria Savu Ioniţă

One thought on “ALME

Leave a Reply

