Interviu cu Sabina Orhei, magicianul genelor perfecte-Cel mai bun stilist de extensii gene din România

Interviu cu Sabina Orhei, magicianul genelor perfecte

Cel mai bun stilist de extensii gene din România

    Se numește Sabina Orhei și te încântă cu zâmbetul ei cald. A doua oară când o vezi, sigur i te adresezi cu Saby. Ajungi la ea cu genele praf de la atâta rimel și după două ore pleci ca o prințesă. Atât de bine arată genele tale, încât uiți de make-up. De fapt, nici nu mai ai nevoie de farduri; un fond de ten, un blush, un luciu și gata! Arăți perfect! În acele două ore petrecute sub mâna ei, am tras-o de limbă și să vedeți ce am aflat…

 Spune câte ceva despre tine, despre drumul tău până a ajunge aici!

Sabina: Încă din liceu am fost fascinată de domeniul beauty, când am și început cursul de cosmetică. După terminarea facultății, cochetând cu acest domeniu, am urmat cursurile de make-up la “Apropo Make-up Academy” din București. Așa am ajuns la un interviu pentru angajare la salonul “Tabya Eyelashes”, unde am fost și acceptată. Fiind unicul salon specializat pe extensii de gene fir cu fir din România, m-a motivat să învăț și, în mai puțin de o lună, am fost avansată la nivelul Master.  Odată avansată la acest nivel, am început să lucrez cu persoane celebre, cu lucrări foarte pretențioase, cum sunt cele pentru filmari și apariții TV. După doar un an de experiență am participat la primul concurs de extensii de gene din România, unde am obținut locul III – “Cel mai bun stilist de extensii gene din România”.

 Ai menționat persoane celebre, ne poți spune câteva?

Sabina: Da, am avut plăcerea să lucrez cu Antonia, Nicoleta Nucă, Ruby, Giulia Anghelescu, Brigitte Nastase, Denisa Nechifor, Oana Mizil, Florina Bogdan, Berciu Diana și multe altele… .sabina-1

 Ce anume te-a determinat să împarți cariera între București și Suceava?

Sabina: Acum că am învățat toate tehnicile și am acumulat experiență de peste 2 ani în domeniul lashmaking, dorința de a fi alături de familie m-a determinat să fac acest pas. Iar în Suceava chiar este nevoie de tehnicile și nivelul de calitate pe care le-am deprins.

 Ai putea spune că nu mai ai nimic de învățat?

Sabina: Ooo, nu! Chiar dacă la Tabya a fost o probă de foc, cu nenumărate cursuri și o perfecționare continuă pentru a atinge cel mai înalt nivel, de acum pentru a evolua merg la specializări în străinatate. Chiar în această lună, voi merge la un curs de perfecționare internațional, cu unul dintre cei mai buni lashmakeri pe tehnică de volum 7-12D.

 Cât durează procedura de aplicare?

Sabina: Procedura de aplicare durează aproximativ  120 min, dar variază până la 180 min, în funcție de tehnica dorită, iar procedura de întreținere durează aproximativ 100 min.aplicare1

 Care este durata de rezistență a genelor aplicate?

Sabina: Durata de rezistență cu aspect îngrijit este de aproximativ 4 săptămâni, dacă se respectă sfaturile de îngrijire, de aceea se recomandă ca intreținerea acestora să fie făcută între 3-4 săptămâni.

 Referitor la costuri?

Sabina: Costurile unei aplicări variază în funcție de rezultatul dorit, deoarece sunt foarte multe tehnici, curburi, grosimi și lungimi.

 Câteva sfaturi pentru a păstra aspectul îngrijit al genelor?

Sabina: Sunt multe, de aceea ofer clienților un pliant cu acestea.Aspectul cel mai important este demachierea genelor naturale, în timpul purtării de extensii, cu o spumă specială, evitând deteriorarea genelor naturale, sensibilizarea ochilor și evitarea apariției conjunctivitei alergice.

 Sunt extensiile de gene periculoase pentru ochi?

Sabina: Pot fi, în cazul în care ochiul suferă deja de anumite afecțiuni sau este alergic și sensibil  sau în cazul în care dimensiunile sunt alese necorespunzător față de geana naturală și sunt folosite produse necalitative. Recomand alegerea unui profesionist pentru acest serviciu, deoarece aplicarea  extensiilor de gene fir cu fir este o procedură complexă și pretențioasă.

Frumusețea vine din interior, eu doar o „ajut” puțin!

Mulţumim!

Autor: Andreea Oana Duduman

Leave a Reply

