Autor: Crina Maria Stanciu-recenzie film

Notă IMDB: 7,2

Replici:

„Apocalypse: You’re finished. You’re mine now.

Charles Xavier: You will never win.

A: And why is that?

C: Because you are alone…and I am not.”

Filmul a apărut în România la data de 20 mai 2016. Ne prezintă o altă aventură a vechii echipe X-Men şi cum s-a format cea pe  care o ştim din benzile desenate ori de la Fox Kids. Mai întâi este arătat personajul negativ, anume primul mutant: En Sabah Nur (Oscar Isaac). Era văzut ca un zeu de către egipteni. De fiecare dată când corpul său îmbătrânea, îşi transfera conştiinţa şi puterile unei alte persoane, mai tinere. Aşa se face că a devenit nemuritor. Era mereu apărat de patru magi, dar, într-o zi, cineva l-a trădat şi a dormit mii de ani. Un grup de fanatici au refăcut, în prezent, ritualul care îl trezea şi l-au adus înapoi. En Sabah Nur găseşte lumea total schimbată, coruptă şi vrea să o cureţe de molima adusă de oamenii simpli. Pentru aceasta îşi crează o nouă echipă: Angel (Ben Hardy), Storm (Alexandra Shipp), Jubilee (Lana Condor) şi Magneto (Erik Lehnsherr). Singurii care îl pot opri din a aduce Apocalipsa sunt X-Men. Aceştia nu îşi dau seama, încă, de pericol. Cea care îi pune pe toţi la curent cu ce se petrece dincolo de pereţii institutului lui Charles Xavier (James McAvoy) este Mystique (Jennifer Lawrence). Ea îl informează pe profesor de dorinţa lui Magneto de a se răzbuna pe lume. Dorind să vorbească cu acesta, Xavier foloseşte Celebro, aparatul care îl leagă de mutanţii de pretutindeni. Din păcate, aceasta îl include şi pe Apocalypse. Îl capturează pe profesor şi activează toate armele nucleare de pe planetă.

Ce este de făcut? Soarta lumii e în mâinile lui Jean Grey (Sophie Turner), Scott Summers (Tye Sheridan), băiatul cu foc în priviri, Peter Maximoff care aleargă mai repede ca timpul şi Kurt Wagner care se teleportează.

Distribuţia şi faptul de a-mi vedea personajele alături de care am crescut m-au împins la a viziona filmul. Nu m-a dezamăgit. Filmările au avut loc în Canada, Quebec. Efectele speciale nu lasă de dorit, personajele având puteri pe care ştiu ori învaţă să le folosească. Este plin de acţiune, main apar şi vechi iubiri, dramele copilăriei cum e uciderea părinţilor lui Magneto în lagărul de la Auchwitz.

Vizionare plăcută!!!

Autor: Crina Maria Stanciu