Erotismul şi literatura contemporană – 5 cărţi fierbinţi scrise de autori români

Erotismul şi literatura contemporană – 5 cărţi fierbinţi scrise de autori români

Autor: Mara Caloian

  Cărţi cu adevărat incendiare, care să conţină poveşti pline de pasiune, nu sunt semnate doar de autori americani sau britanici. Cu mândrie pot afirma că în ultima vreme, autorii români au depăşit tiparele rigidităţii şi şi-au lăsat imaginaţia să plutească pe dansuri senzuale creând opere cu acţiuni fierbinţi care incită, fascinează şi urcă gradele în termometrele de interior. Iată câteva cărţi demne de menţionat care vă vor impresiona atât prin construcţia subiectului şi tema abordată, cât şi prin creionarea personajelor şi a scenelor erotice.triplu-h-1

1.Triplu H – Corina Cîndea

   Ambele volume Triplu H combină luxul, opulenţa şi celebritatea cu principii de viaţă sănătoase, relaţii pline de neprevăzut, jocuri incitante şi multe momente pasionale. Tinereţea personajelor, veselia lor contaminantă şi energia debordantă de care dau dovadă la fiecare pas transformă duologia Corinei Cîndea într-un must read al oricărui anotimp. Poveşti care ard la propriu, destine al căror happy end lasă pe buze un zâmbet nostalgic şi multă pasiune ce reverberează dincolo de pagini vă vor ţine captivi între copertele destul de sugestive pentru conţinutul arzător.

„Îi ia mai puţin de o secundă să îmi înţeleagă gestul, apoi mă sărută. Iarăşi şi iarăşi, până când tremur după aer, în timp ce o mână îi coboară pe coaste, pe şoldul meu, apoi, cu atingeri la fel de uşoare, îmi mângâie coapsa până la genunchi, ridicându-mi piciorul în jurul lui. Gura îi coboară pe gâtul meu, depunând săruturi umede din loc în loc, apoi continuă explorarea coborând spre sâni.”

lupii-trecutului

2.Lupii trecutului – Nataşa Alina Culea

    O poveste sfâşietoare care are suficientă putere de a-ţi face sufletul bucăţi dar care, în acelaşi timp, conţine atât de multă pasiune, încât durerea este înecată, drogată, amorţită în scurtele clipe de dezlănţuire sălbatică. Personaje incompatibile cu viaţa luptă pentru a trăi şi pentru a obţine fericirea. Intensitatea momentelor erotice creează iluzia că absolutul poate fi atins dacă ştii să alegi metoda optimă. Sofia, personajul principal al romanului, este alcătuită din extreme. E foc pentru cel ce o iubeşte şi gheaţă atunci când e singură; este lumină în secundele înflăcărate şi întuneric atunci când proprii demoni o ajung din urmă. Nataşa combină aceste extreme ale protagonistei într-o poveste căreia nu-i lipseşte nici substanţa, nici erotismul.

„Sunt aşa de excitat că aproape nu îi mai aud cuvintele. Îmi striveşte trandafirul în palmă şi spinii îmi străpung pielea din care ţâşneşte p picătură de sânge pe care Sofia mi-o linge uitându-se în ochii mei.

– Viaţa doare … îmi sfârşeşte ea explicaţia la ureche.”

 ultimul-viking

3.Ultimul viking – Oana Arion

   Un roman fantasy în care supranaturalul se împleşte cu mitologie celtică, iar senzualitatea protagoniştilor este reliefată de autoare în scene cu adevărat incendiare. Vampiri, demoni, îngeri ai întunericului şi o comoară antică purtătoare a unui blestem devastator fac deliciul poveştii Oanei Arion, care condimentează acţiunea alertă cu fragmente pline de patos şi desfătare. O carte inedită ce mixează aventura cu istoria, fantasticul cu mitologia şi iubirea cu sexualitatea dusă la cote maxime. Sceptici în privinţa unei relaţii între un vampir şi o muritoare? „Ultimul viking” vă va schimba părerea.

„ Mă ridică de pe marginea căzii şi, până să îmi dau seama ce se întâmplă, gura lui o apăsa pe a mea. Mi-au revenit în minte senzaţii cunoscute, răceala buzelor lui, pasiunea şi forţa pe care le emana vampirul, ca şi cum nu le uitasem niciodată, ci doar le ţinusem ascunse ca pe ceva de preţ. Arrio mârâi ceva într-o limbă necunoscută şi mă ridică în braţe, făcându-mă să mă simt ca o păpuşă de cârpe în mâinile sale, o marionetă lipsită de voinţă proprie, dar gata să mă las în voia celor mai nebuneşti fantezii.”

   iubire-periculoasa

4. Iubire periculoasă – Obsesie – Georgiana Sandu

   Ooooo DA! Cartea aceasta are suficient erotism cât să dea şi multor altor cărţi. Nu îi lipseşte nici acţiunea alertă şi are şi personaje atât de carismatice încât e imposibil să nu faci o pasiune pentru povestea care reuşeşte să acapareze total. Încă de la primul volum, romanul a reuşit să creeze o adevărată senzaţie printre cititori, iar înainte de publicare a fost citită şi recitită pe wattpad devenind rapid un fenomen literar. Lecturând-o, am înţeles imediat de ce, iar Anna Todd ar trebui să se pregătească de concurenţă serioasă.

„- Araţi atât de sexy fără tricou şi cu mănuşile alea negre! Am mârâit muşcându-mi buza de jos şi încercând să nu ameţesc la imaginea bărbatului din faţa mea: blugi negri, abdomen gol, lucrat şi tatuat, mănuşi negre, păr răvăşit. Trebuie să mă lupt cu fiecare celulă din corpul meu să nu salivez.

 El zâmbi clătinând din cap şi trăgându-şi scaunul aproape de mine.

 -În locul tău aş tăcea din gură dacă nu vrei să te iau direct pe biroul ăsta. „

asasin-la-feminin

 5. Asasin la feminin – Monica Ramirez

    Cu siguranţă un roman care marchează, primul volum din seria Alina Marinescu conţine adrenalină dusă la extrem, suspans generator de palpitaţii şi momente pasionale care ard realitatea şi care pot fi sinonime cu descătuşarea demonilor ţinuţi prea mult în lanţuri. Protagonişti cu caractere puternice, focuri de armă răsunând pe fundal şi un permanent pericol conferă episoadelor pasionale dintre Alina şi Alex un aspect de izbucnire apocaliptică în care clipa prezentă e tot ce contează şi este trăită cu intensitate maximă ca şi când nu ar exista una următoare. Plină de acţiune, desfăşurându-se contra-cronometru şi provocând sentimente contradictorii, povestea ţesută de Monica Ramirez include un erotism vulcanic, distructiv, drogant şi totodată vital prin forţa cu care reuşeşte să le ofere personajelor doza necesară de senzaţii şi sentimente.

„–Ce faci? întrebă Alex, din ce în ce mai ameţit de mişcările ei ademenitoare.

Alina desfăcu halatul şi lăsă să i se vadă trupul gol, în timp ce îl împinse pe un fotoliu. Începu să-și legene şoldurile, hipnotizându-l, stârnindu-l, mişcându-se aproape de el, dar fără să-l lase să o atingă.

Îi imobiliză mâinile pe cotierele fotoliului şi se aplecă deasupra lui.

–Exersez, îl informă ea zâmbitoare, dar păstrându-și privirea de gheaţă. Doar asta voiai, nu?”

    Descrieri tot mai îndrăzneţe, acţiuni conturate cu precizie, personaje atractive creionate minuţios şi inserarea a tot mai multe episoade pasionale în poveşti aparţinând variatelor domenii literare, oferă literaturii române contemporane un nou look. Cărţile nu înseamnă vrafuri de hârtie prăfuită şi nici doar lecturi şcolare obligatorii. Autorii români nu sunt doar aceia din bibliografia care „trebuie” parcursă, iar temele care în trecut erau tabu, acum au devenit des abordate în romane ce fac deliciul cititorilor. Noua literatură română nu evită scenele erotice şi nici nu se dă în lături de la subiecte controversate cum ar fi incestul, adulterul, violul sau twisturile sexuale. Din ce în ce mai bine construite, cărţile semnate de autori români sunt apreciate atât pe plan naţional, cât şi în afara graniţelor de către numeroşi cititori.

Autor: Mara Caloian

4 thoughts on “Erotismul şi literatura contemporană – 5 cărţi fierbinţi scrise de autori români

Leave a Reply

