E.U. împotriva M.E.A. de Daniel Botea-fragment în avanpremieră-vol.3

E.U. împotriva M.E.A. de Daniel Botea-fragment în avanpremieră-vol.3

1: Eu impotriva mea 2: Eu împotriva M.E.A. iar 3: E.U. împotriva M.E.A.

   ??.03 Ziua X În clasele primare am iubit matematica pentru sumele ce ieşeau când îmi prosteam prietenii de la orfelinat şi colegii de clasă, dar am urât-o pentru diferenţele dintre situaţiile sociale pe care le evidenţia. În liceu, mi-a fost indiferent căci produsul eforturilor de a o învăţa se rezumă la promovarea bacalaureatului. Aşa că, nefiind profesor de matematică, am folosit doar matematica din gimnaziu în procentaj de 90 %, restul de 11 % fiind reprezentat de greşeli şi formule proprii pentru care sunt brevetat cu titlul de Prostagora! Iar acum: matematică!! Trebuie să aflu x-ul din ecuaţia de mai sus. Acum viaţa mea chiar depinde de asta. De m-ar vedea profesoara de matematică din liceu mi-ar spune “ţi-am zis eu!” sau “vezi, vezi?”. Dar nu, nu văd! Şi asta mă sperie de numa. M-am trezit în mine, Flor Garduno dar sunt deconectat de realitate ca un telefon pe lună, fără internet sau semnal. Nici nu aud sau simt nimic. Pur şi simplu sunt conştient că exist dar într-un nu ştiu ce fel de agnoasă… mă simt ca şi cum aş cădea continuu într-un abis care nu are sus sau jos. Tot ce îmi doresc e să dau odată cu fundul de pământ să simt şi eu ceva. Dar nu. Nimic nu mă leagă de realitate şi pot să jur că nu sunt vreun astral care se uită la stele să vadă ce se întâmplă pe Pământ… De unde începi când chiar nu ai nimic? O iei de la capăt? Te reapuci să strângi? Intri iar în cerc? Ce te mai leagă? Sau cauţi să ai ce nu mai poţi pierde? Chiar acum eu nu am nimic înafara de mine.

   Sunt consternat de ceea ce văd. Ochii celor care vin spre mine reprezintă nişte ferestre către ceea ce par a fi doar camere goale. Ei se apropie de mine mai mult dintr-un simplu impuls de a vedea şi atât. Nimeni nu pare măcar uman cu toate că toţi au corpuri de oameni… Oamenii nu mai sunt nimic altceva înafara trupurilor atunci când au sufletul pierdut! Iar eu.. mă depărtez de corp treptat, în timp ce acesta e stăpânit din nou doar de impulsuri şi de instincte animalice. Trebuie că am un corp de sălbatic, căci, în timp ce mulţimea se plimbă precum o ciurdă de zombii, al meu templu al sufletului escaladează pereţii, trânteşte ce e de trântit şi se agită pe aici de parcă ar putea ieşi din beci, de parcă ar fi capabil pe cont propriu de un Becixit.

   În nebunia mea, rănesc oameni fără vină, lovesc oameni fără apărare, trec peste corpuri fără a avea neapărat o direcţie sau un tel. Culmea: nu fug după pokemoni!

    Următoarea zi îmi găseşte corpul în aceeaşi celulă. Medicii îl găsesc a fi liniştit. Paznicii îi găsesc loc la o masă. Bucătarul găseşte ceva de mâncare pentru el. Infirmierii au găsit haine pentru a-l schimba. Singurul care mai caută sunt eu, care nu ştiu cum să fac să găsesc drumul către mine.

   Câte o jumătate de oră la un interval de treizeci de minute el rămâne holbat la pete şi găuri. Nu, nu se orientează să evadeze, de altfel putea să aibe toate intenţiile că nu făcea mai multă treabă prin gaura aia decât reuşiţi voi prin altele.. Sunt mici găuri pe toată suprafaţa peretelui şi mici pete de sânge împroşcat de la gloanţele care au pătruns trupuri şi apoi s-au înfipt în perete..

  Ajungem iarăşi în sala mare de circ unde clownii suntem noi. Alte ciocniri finuţe, holbări la nimic, adormiţi pe bănci şi alte cugetări din cerebel. Când am aplicat pentru cursul de formare ca parlamentar?

Autor: Daniel Botea

Volumul 1 poate fi achiziţionat de pe site-ul Editura Quantum Publishingeu-impotriva-mea

One thought on “E.U. împotriva M.E.A. de Daniel Botea-fragment în avanpremieră-vol.3

Leave a Reply

