Autor: Crina Maria Stanciu-recenzie film

Buget: 180,000,000 $

Director: David Tates

Scenarişti: Adam Cozad, Craig Brewer

Prăjituri: 75/100

Notă IMDB: 6,5

Replică: „He is no normal man. He was thought to be an evil spirit, a ghost in the trees. No man ever started with less(Jane Porter).”

A apărut în România la data de 8 iulie 2016 şi ne vorbeşte despre Tarzan (Alexander Skarsgard), bărbatul care a fost crescut de animalele junglei şi care s-a întors în Anglia, la casa părinţilor săi. Acum este rafinat, membru al Camerei Lorzilor, cap al societăţii. S-a însurat cu Jane Porter şi pare că totul a intrat pe făgaşul normal. Iată că ne înşelăm! Leon Rom (Christoph Waltz), un împătimit după putere şi bani, promite unuia dintre şefii de trib ai Africii că îl va aduce pe Tarzan în schimbul diamantelor din minele sale. De ce? Pentru a-l ucide aşa cum, la rându-i, îi ucisese fiul. Leon va dirija, va trage sforile şi îl va aduce pe John Clayton în scopuri „diplomatice”. Nu ia, însă în calcul că acesta o va avea pe Jane alături. La primul atac, ea este răpită, iar Tarzan şi George Washington – unul dintre oamenii sus puşi din Anglia –  se salvează. Mai departe, filmul se concentrează pe găsirea lui Jane, extirparea sclavagismului şi pe a împiedica un război între triburi.

Scenelor de acţiune li se adugă cele de dragoste ori crearea planurilor de salvare a poporului îngenuncheat.

Am urmărit filmul datorită actorului Alexander Skarsgard. Nu îl văzusem jucând decât în serialul True Blood şi am vrut să văd cum se desfăşoară în alte roluri decât acela de vampir. Prestaţia sa şi a lui Samuel L.Jackson nu m-au dezamăgit. Ceea ce se filmează în junglă, animalele, decorul sunt bine realizate. Locaţiile sunt: Gabon şi Marea Britanie. M-a atras modul în care actorii reuşeau să treacă de la o stare la alta. Mai mult, ne gândim la dificultatea cu care aceştia s-au confruntat, mai ales la momentele în care Tarzan sare de la o liană la alta. Necesită pregătire şi profesionalism.

Alături de ce film îţi vei petrece weekendul?

Autor: Crina Maria Stanciu