Desenul meu

Desenul meu

Autor: Mihaela Hură

Astăzi, doamna-nvățătoare

ne-a vorbit despre natură,

iar la ora de pictură

toți am desenat o floare.

Ne-a spus doamna: -Orișicine

are voie să aleagă

floarea care-i este dragă,

s-o picteze cât mai bine.

M-am gândit și mi-am dat seama

că eu n-am flori preferate,

mie-mi par frumoase toate.

Și-atunci, am pictat… pe mama.

Iar când doamna a venit

și-a văzut pictura mea,

a râs într-un fel, așa…

Oare s-o fi necăjit?

Înainte de culcare,

mi-a zis mama: -A sunat

doamna ta învățătoare

și mi-a spus ce-ai desenat.

Ce-i cu mama, de ce plânge

și de ce mă pupă-atât

și mă mângâie pe gât?

Of, ce tare mă mai strânge…

Ce-i cu ea, cine-și dă seama?

Zău că n-o-nțeleg pe mama.

Autor: Mihaela Hură

3 thoughts on “Desenul meu

Leave a Reply

