Bogdan Moiceanu Photography

Bogdan Moiceanu Photography

     Mă numesc Bogdan, locuiesc în Târgovişte şi sunt….fotograf! 🙂

    O prezentare clasică. Poate… prea clasica. Dar acesta este stilul ce mă caracterizează.

       Eu….ca om

    Sunt un om normal, îmi place să mă consider serios, încerc să fiu cât mai vesel şi mai apropiat de oameni, sunt ambiţios şi captat de lucrurile în care mă implic, accept cu mare placere provocările şi…..îmi plac lucrurile simple şi concrete, gen…ALB sau NEGRU….şi de aici pot trece la….

     Eu….ca fotograf

   Simplu….îmi place fotografia alb-negru. Să încep aşa cum am încheiat paragraful trecut. Am început să fac fotografie anul trecut, în 2015, prin aprilie şi…înca îmi place să fac asta. Chiar din ce în ce mai mult. Pe măsură ce descopăr noi lucruri, îmi dau seama cât de puţin cunosc acest domeniu, şi ambiţia şi perseverenţa mă îndeamnă să aprofundez, să merg mai departe, să fotografiez mai mult.

    Îmi place fotografia alb-negru, şi în special portretul, dar sunt fan fotografie, pe toate ramurile ei.

    Îmi place foarte mult să experimentez toate procedeele fotografice pe care le descopăr şi să fiu la zi cu tehnica fotografică. În fiecare fotografie pe care o fac, pun o mică parte din mine, fiecare dintre acestea reprezintă ceva ce am simţit în acel moment.

    Anul acesta am început să practic şi fotografie de eveniment şi am descoperit o nouă emoţie. Emoţia de a fii creator. Creatorul memoriilor unor oameni pe care, poate, nu i-ai întâlnit niciodată şi care lasă această responsabilitate pe umerii tăi.

   Fotografia, în general, o văd ca pe un mod de exprimare, pe care, dacă o tratezi corect, îţi oferă mari satisfacţii. Poate că prin fotografie, fiecare încercăm să arătăm realitatea aşa cum noi o simţim.

    Îmi place să spun că fotografia mi-a dăruit înapoi tot ceea ce oamenii mi-au luat!

randuri-cu-dichis-logo-2

blog: bogdanmoiceanuphotography.blogspot.ro

bogdan-moiceanu-contact

Leave a Reply

