Atât de departe

ATÂT DE DEPARTE

Nu vei fi al meu pentru totdeauna
Nici eu nu voi mai fi a ta
Doar cerul va rămâne albastru cu noi
În stele diferite, nemaiputând să ne-atingem.
Poate doar într-o zi când voi fi meteorit
și ne-om căuta,
la tine cobor, tu-mi ești Pământul;
peste miliarde de ani-lumină s-ajung
lovind comete în drum
ori mai bine Soarele să mă pot învârti în juru-ţi!
Să mă privești cum îţi strălucesc
și îmi va fi de ajuns;
să ne despartă noaptea până a doua zi
nu ai să poți ajunge la mine, dar
îți trimit raze să-ți țină de cald
să nu mă uiți niciodată
să rămânem flămânzi unul după celălalt.

Inima spune mereu adevărul:
– nu voi mai fi bine în veci!

Nu ești al meu, mi-ai fost dat pentru puțin,
deocamdată două jumătăți,
în viitor Pământ tu și Soare eu,
fără să ne putem vreodată atinge
şi totuși atât de bine…împreună.

Autor: Maria Savu Săvulescu

Leave a Reply

