O scrisoare către Moșul

O scrisoare către Moșul

Autor: Mihaela Hură

-Mami, vrei cumva să-ți spun

ce i-am scris lui Moș Crăciun?

Uite cum am început:

„Moșule, eu te salut!”

Apoi, i-am mărturisit

(fiindcă știi că sunt cinstit):

„În tot anul ce-a trecut

de când nu ne-am mai văzut,

din câte-mi aduc aminte

n-am fost chiar foarte cuminte,

am fost cam… așa și-așa…

Dar eu cred că ai putea,

Moș Crăciune mult iubit,

să ierți tot ce am greșit

și să fii sigur că eu

am să te ador mereu!”

Apoi, mami, stai să vezi

ce-am mai scris. Nici n-ai să crezi:

„Moșule, eu știu c-ai vrea

să mă răsplătești cumva

fiindcă-n foarte multe dăți

am fost plin de calități.

Dar eu vreau deschis să-ți spun:

de plăcere am fost bun,

nu ca să-mi aduci tu mie

mult visata jucărie –

acel Lego despre care

ți-am mai scris într-o scrisoare.

Dac-așa mult îți dorești,

totuși, să mi-l dăruiești,

cu plăcere-am să-l primesc,

fiindcă n-aș vrea să-ți răpesc

fericirea de a-i da

unui copilaș ceva.

Eu te-aștept cu bucurie

și fără vreo jucărie,

să mâncăm pe săturate

prăjituri însiropate.”

 

Ia zi, mami, dac-ai fi

Moș Crăciun, tu ai veni

la un băiețel ca mine?

Haide, spune, nu te-abține!

Autor: Mihaela Hură

One thought on “O scrisoare către Moșul

Leave a Reply

